miércoles, 19 de noviembre de 2014

1a sessió formativa de l'ESCOLA DE PARES I MARES 2014-15 / RECORDATORIO: 1ª sesión formativa de la ESCUELA DE PADRES Y MADRES 2014-15






El pròxim dia 29 de novembre de 2014 a les 11.00 hores en el saló d'Actes de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, la Sra. Mar Sánchez Marchori, impartirà la primera sessió de la III Edició de l'Escola de Pares i Mares.

PRIMERA SESSIÓ : "Com comunicar el divorci als fills/es i gestionar les emocions"
PONENT:
Mar Sánchez Marchori
DATA: 29 de novembre de 2014
HORARI: d'11 a 13:30 (o 14)
INSCRIPCIÓ: Fins al 26 de maig

Mar Sánchez Marchori, diplomada en Estudis Avançats en Pedagogia Terapèutica, postgrau en Educació Sociopolítica, Orientadora familiar, Tècnica en màrqueting; professora externa en diverses universitats. Dona de reconegut prestigi en el món de la psicopedagogia, ensenyarà al pare i a la mare tècniques per a comunicar el divorci als fills i a les filles, habilitats per a gestionar les emocions i els conflictes en el seu transcurs.

Comptem amb la seua col·laboració a l'hora d'informar el nombre més gran de pares i mares sobre esta sessió, i els recordem el següent enllaç electrònic, perquè aquells pares i mares que vullguen assistir puguen omplir el model d'inscripció a la jornada, atés que l'aforament del saló d'actes és de 250 persones:

 http://www.cece.gva.es/relin/val/escuela_padres.htm

Els assistents que així ho desitgen podran vindre acompanyats pels seus fills o filles xicotets, a partir de 3 anys, que seran atesos per monitors de temps lliure mentres dure la sessió formativa.

Agraint per endavant el seu interés i col·laboració, reba una salutació ben afectuosa.


Atentament,

DIRECCIÓ GENERAL D'INNOVACIÓ, ORDENACIÓ I POLÍTICA LINGÜÍSTICA



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


El próximo día 29 de noviembre de 2014 a las 11.00 horas en el salón de Actos de la Conselleria de Educación, Cultura y Deporte, la Sra. Mar Sánchez Marchori, impartirá la primera sesión de la III Edición de la Escuela de Padres y Madres.

PRIMERA SESIÓN : "Cómo comunicar el divorcio a los hijos/as y gestionar las emociones"
PONENTE:
Mar Sánchez Marchori
FECHA: 29 de noviembre de 2014
HORARIO: De 11 a 13:30 (ó 14)
INSCRIPCIÓN: Hasta el 26 de noviembre

Mar Sánchez Marchori, diplomada en Estudios Avanzados en Pedagogía Terapéutica, postgrado en Educación Sociopolítica, Orientadora familiar, Técnica en marketing; profesora externa en varias universidades. Mujer de reconocido prestigio en el mundo de la psicopedagogía, enseñará al padre y a la madre técnicas para comunicar el divorcio a los hijos y a las hijas, habilidades para gestionar las emociones y los conflictos en su transcurso.

Contamos con su colaboración a la hora de informar al mayor número de padres y madres sobre esta sesión, y les recordamos el siguiente enlace electrónico, para que aquellos padres y madres que quieran asistir puedan cumplimentar el modelo de inscripción a la jornada, dado que el aforo del salón de actos es de 250 personas:

 http://www.cece.gva.es/relin/es/escuela_padres.htm

Los asistentes que así lo deseen podrán venir acompañados por sus hijos o hijas pequeños, a partir de 3 años, que serán atendidos por monitores de tiempo libre mientras dure la sesión formativa.

Sin más reciba un afectuoso saludo, agradeciendo de antemano su interés y colaboración.

Atentamente,

DIRECCIÓN GENERAL DE INNOVACIÓN, ORDENACIÓN Y POLÍTICA LINGÜÍSTICA

 

Participación Social
Servicio de Innovación y Calidad
Dirección General de Innovación, Ordenación y Política Lingüística
Avenida Campanar, 32 - 46015 Valencia
Teléfono: 961 970 453
e-mail: participacionsocial@difusio.gva.es

 


No hay comentarios:

Publicar un comentario