lunes, 24 de marzo de 2014

Blog biblioteca. Falla ecológica.




bibliocaj publicó:"Aquest curs, sota el lema “SOM NATURA” ha nascut una falla ecològica , una falla que ha assumit  la part de responsabilitat que li pertoca , i vol col.laborar amb l’educació mediambiental , necessària per caminar cap a un sistema de vida sostenible. Am"

Entrada nueva en Blog de la Biblioteca

FALLA 2014 “SOM NATURA”

by bibliocaj

Aquest curs, sota el lema “SOM NATURA” ha nascut una falla ecològica , una falla que ha assumit  la part de responsabilitat que li pertoca , i vol col.laborar amb l’educació mediambiental , necessària per caminar cap a un sistema de vida sostenible.

Amb aquesta falla, avui , hem renunciat a la nostra  arraigada tradició ,hem renunciat al cartó, a la fusta, a la pòlvora i hem posat tot el “foc” en una campanya per afavorir un consum més responsable i una participació més elevada en les recollides selectives.

Moltes gràcies per la vostra comprensió i pel vostre consum més responsable .

Volem agrair als artistes fallers, Miguel González, Bernat Pellicer i Paco Alavés el seu esforç i la confiança en tan innovador projecte.

DSC05038

bibliocaj | 23 marzo, 2014 en 23:18 | Categorías: Uncategorized | URL: http://wp.me/p14Pau-zk





.

¿Tienes problemas haciendo clic? Copia y pega esta URL en tu navegador:
http://bibliocaj.wordpress.com/2014/03/23/falla-2014-som-natura/


bibliocaj publicó:"El Carnaval se celebra cada año en Febrero. Esta festividad tiene sus orígenes en antiguas fiestas en honor al invierno, que celebraban tanto romanos como griegos. Hay varias explicaciones sobre el significado etimológico de la palabra carnaval, desde el "

Entrada nueva en Blog de la Biblioteca

CARNAVALES 2014

by bibliocaj

El Carnaval se celebra cada año en Febrero. Esta festividad tiene sus orígenes en antiguas fiestas en honor al invierno, que celebraban tanto romanos como griegos. Hay varias explicaciones sobre el significado etimológico de la palabra carnaval, desde el abandono de la ingesta de carne, hasta las fiestas en honor a dioses indoeuropeos.

El carnaval en nuestro colegio, se ha convertido en un festival lleno de color y disfraces donde cada curso compite en originalidad y creatividad.

MIRAD, QUÉ GUAPOS ESTÁN!!

DSC04956
DSC04957


 

bibliocaj | 23 marzo, 2014 en 22:32 | Categorías: Uncategorized | URL: http://wp.me/p14Pau-zg

Comentario    




--
Enviado con Gmail Mobile

No hay comentarios:

Publicar un comentario